Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JN

Pane Trčálku, mně se naopak po dnešku dýchá mnohem lépe - před týdnem jste totiž svůj reblog na téma Hřibova úctyhodného zařazení mezi nejvlivnější evropské osobnosti věnoval takřka celý paní Lhotské a mně jste tam zmínil pouze okrajově v jedné větě, což jsem bral jako nespravedlivost... :-/

Jsem proto rád, že jste to dnes aspoň částečně napravil. :-)

12 0
možnosti
RK

Vzhledem k tomu, jaké pan učitel dostal odměny za první linii, tak se mu to bude snášet líp. ;-)

8 1
možnosti
JH

Větší než vy? Povídejte...

2 0
možnosti
RC
  • Počet článků 2953
  • Celková karma 25,00
  • Průměrná čtenost 865x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik