Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Všaki ten Šarlatán je film produkovaný Českou televizí.

1 0
možnosti

Nikdy by mě nenapadlo, že Vám dám karmu !

2 2
možnosti
JR

J30a65n 10R30á92ž

7. 3. 2021 13:13

Dal jsem karmu a je mi jedno jestli je text míněn jako ironie (pětkrát ho zhlédnout nedokáže nikdo ) nebo se jedná o autentický názor autora na tento vezkrze nepovedený film.

12 1
možnosti
JL

Film je o tom, že Geislerová hulí a Havel plácá nesmysly? Zajímavé. To mohl dostat cenu. Třeba za kostýmy?

0 2
možnosti

Opět jeden z článků, který může být jedněmi považován za sžíravou ironii, a druhými za reálné vyjádření názoru autora. :-)

9 1
možnosti
Foto

Asi bylo v komisi málo havloidů a kavárníků! R^

15 1
možnosti
Foto

Asi to nebylo o tom správném Havlovi, kterého každý zná, třeba JIŘÍHO HAVLA..

0 2
možnosti
PC

To je ten co psal Barbánka?

1 0
možnosti
JH

Po pátém zhlédnutí....vtipné:-)

6 0
možnosti
OK

O36t82t11o 52K70a34m21m

7. 3. 2021 10:00

jednoduše proto, že si ho (film) nezasloužil.... mám neustále sílící pocit, že v poslení době (roky) se točí filmy jenom proto, aby natočeny byly. Zda se na ně dá koukat, je až na druhém, třetím, čtvrtém místě. Hlavně, že se na ně dostane dotace. Bohužel čím dál tím víc se na těchto projektech podílí i ČT, která by se měla hlavně soustředit na to, aby vysíla kvalitně, což jí dělá zřejmě velké potíže. Bohužel je úplně jedno, o čem tyto natáčené paskvily jsou, a jak se jmenují. Ono si stačí vzpomenout na loňskou vánoční pohádku, která dokázala báječně otrávit děti i dospělé....(Hodinářův učeň).

31 0
možnosti
Foto

Dík, ušetřil jste mi ťukání do klávesnice. Skvělých filmů, a to nejen u nás, je jako šafránu.

10 0
možnosti
  • Počet článků 2962
  • Celková karma 24,65
  • Průměrná čtenost 863x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik