Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

To mi připomnělo starý vtip. V SSSR vyhlásili soutěž na sochu pro Puškinův památník. Na třetím místě skončil návrh, který zobrazoval Puškina, jak sedí na židli a čte svoje básně. Byl však málo ideový, takže druhý skončil návrh, jak Puškin sedí na židli a čte Leninovy spisy. Ten na tom byl ideově mnohem lépe, ale zase pokulhávala chronologie. Nakonec tedy zvítězil návrh sochy, kde na židli sedí Lenin a čte Puškinovy básně.

2 0
možnosti
Foto

Puškin jen potvrdil to, co o Nohavici napsala paní Velíková. A je vidno, že Puškin verše od Jarouška Nohavice znal, neboť jej pokládal za svůj nedostižný vzor.

0 0
možnosti
Foto

J84o16s38e35f 87B63á70r87t62a

14. 6. 2021 21:39

Málem jsem se po..... od smíchu:-)

0 0
možnosti

J59a97n 60K36y96š70k28a

14. 6. 2021 19:36

Ta kompozice, jak se zcela logicky sešel s Puškinem na jakémsi pětěrburském nároží v tři ráno a jak přirozeně v konverzaci dospěli k hodnocení Puškinovy básnické velikosti, ta je fakt úžasná. A ta úvaha o tom, kde se asi právě nachází ctěná Puškinova choť, tak ta taky nemá chybu. Prostě perla, Nohavica nenohavica.

4 0
možnosti
Foto

Je, já ho přeměřil a je větší, než já. ;-DR^

1 0
možnosti

Pěkné, jako vždy. Zasloužená karma R^:-)

2 0
možnosti

A co na to Lermontov a Baratynskij, taky toho Jareka odsouhlasili?

0 0
možnosti
Foto

I oni k Nohavici vzhlížejí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik