Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Outfit našich mi připomněl babiččin fěrtošek. R^

2 7
možnosti
Foto

Pan Žvátora buď neví, co je to fěrtoch, nebo jeho babička byla adamitka, a nebo - je to prostě pan Žvátora. Nomen omen. ;-D

1 2
možnosti
ZS

Možná ho vyděsilo spojení babičky s fěrtoškem.

1 0
možnosti
Foto

A modrotisk navrch! ;-D

0 2
možnosti
VV

Podle mne je jednim z tech 3 co minusuji podle jmena, protoze na nic jineho nemaji.

A tohle rozhodne patri do slusne a kultivovane diskuse a rozhodne uz neni vulgarni ani urazejici na rozdil od zech minusu.

0 1
možnosti
JN

Vy jste opravdu ten pravý, který by měl někomu vytýkat, že tady plusuje a mínusuje podle jména... ;-D

3 0
možnosti
VV

Tak mi Josefe Nozicko najdete jeden jediny minus ktery jsem udelil. O kolik se vsadite?

Protoze to co jste napsal neni ptavda, jste tedy jednoznacne lhar a musi to uznat i administrace.

0 0
možnosti
JN

Takže jinými slovy: i tohle jste nabonzoval? ;-)

0 0
možnosti
VV

Omyl, od toho jste tu preci vy, a ma ucta, cili na nevidenou!

0 0
možnosti
Foto

Pan Marek byl asi dotčen zmínkou o modrotisku - znevážení montérek pocákaných louhem z nádražní lucerny. ;-D

0 1
možnosti
  • Počet článků 2949
  • Celková karma 25,26
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik