Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zapomněl jste dodat, že pan Hannig má auto, které je předsedou Rozumných. Asi bude rozumnější než jeho majitel.

3 0
možnosti
VV

A ma na nej taky ridicak?

1 0
možnosti
Foto

Jsem ráda za váš článek, i když je v něm na můj vkus trochu předebilováno.  Účel ale světí prostředky a vlastně mě to hodně baví, co jste napsal.  Na článek pana Hanniga jsem měla chuť reagovat. Přijde mi jako laciná reklamní kampaň. Vážně si pan Hannig myslí, že ti představitelé střední a nižší třídy, na které cílí, jsou tak hloupí? Neuměla bych to napsat lépe než vy. Dávám alespoň jsem u. 

4 2
možnosti
Foto

Ač je to s podivem. Můj telefon nezná karmu. :-)

1 1
možnosti
  • Počet článků 2945
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik