Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J30a18n 13M21a36r11e47k

28. 1. 2023 20:55

Ta zmínka o těch dvou mladících...jsem přesvědčen, že by jim nevadilo jít do boje ale jenom jim neberte mobily!!!!!!!!!!! Bez těch těch hraček dnešní mladíci a mladice nepřežijí ani dvě hodiny!!!

0 0
možnosti

Karle, já Tě žeru. ;-D;-D;-D

3 0
možnosti

Zeptal bych se místních mírotvůrců: Když vyhrál ten jenerál, kdy přesně mám očekávat ten povolávací rozkaz, jak mnozí z Vás strašili?? Já abych se připravil...prosím nějaké konkrétnější datum...

3 0
možnosti
Foto

Já už ho dostal, i když mi bude 80 a mám modrou! My zvítězíme!

5 0
možnosti

Já bych se tedy ohradil proti tvrzení, že našim mladým v zákopech seberou mobily. Vpomeňme na mladé Rusy, kteří mobily na frontě sekundárně používají k rozhovorům s rodinou a primárně k navádění ukrajinských raket.

1 0
možnosti
  • Počet článků 2943
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik