Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jsem váš Mesiáš, řekni, že si se mnou čokoládu dáš.

1 0
možnosti

Zasloužená vtipná karma ;-DR^

2 0
možnosti
Foto

:-) ...A svoboda slova se zase o něco zhorší.

0 0
možnosti
Foto

A o kolik procent? Máte nějaký odhad?

1 0
možnosti
Foto

P78e49t58r 29H42a56n51n67i12g

30. 1. 2023 17:13

Dal jsem Vám, pane Trčálku karmu. Konečně jste se vyjádřil i směrem ke mně. Už jsem se bál, že mé články nedosáhly k výšinám Vaší geniality. Ale, že ten název je super Mesiáš. To musíte jako přední literát uznat.

0 0
možnosti

Vy máte asi hodně nabubřelé ego, ovšem není divu, při Vaší úspěšné politické kariéře.

Opravdu netuším, proč si můj článek vztahujete ke své osobě.

Jste snad Vy tím Mesiášem, který svými serenádami pro zobcovou flétnu a kontrabas naplní dávná proroctví o konci světa?

Jako hudebnímu skladateli je Vám jistě známo, že Bůh není nic jiného než jen prvotní tón a všechno ostatní jsou už jen variace tohoto tónu.

P.S. Škoda, že jste nekandidoval...

6 0
možnosti
  • Počet článků 2943
  • Celková karma 25,15
  • Průměrná čtenost 868x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik