Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J51a98r42a 16R21a92n31k

12. 4. 2017 1:59

:-)R^povida se, ze to dostanete;-)

0 0
možnosti
Foto

R^,,Nešťastná láska kandidáta na blogera roku"

Lidi, neblázněte! Vezměte rozum do hrsti! Vzchopte se a udeřte hřebíček na hlavičku! Křičte jako o život, mlaťte sebou o zem do posledního dechu, dokud ze sebe toho zlého ducha nevyženete!

Zdroj: http://trcalek.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=598243R^

Chytrému napověz, nechytrý tě nechá smáznout;-)

3 0
možnosti

8-o jo, to jste Vy ta láska, že jo?;-D

1 0
možnosti
Foto

tak původně jsem si myslela, že se opět přiživujete, ale mám z Vás radost, Karle, že v sobě přiživováním živíte jen lásku... nešťastná??? ehhh... mávněte nad tím rukou obnaženou ku přijetí medikace... jaro, lásek, jak květů kolem, květů kolem jak blogerů, blogerů kolem jak diskutérek, diskutérek kolem, jak kandidátů na medikaci...Bílých pláštů kolem jako těch květů, květů kolem....;-DZkrátka R^:-)

9 0
možnosti
Foto

Tak původně jsem si myslel, že se všichni opět přiživujeme ;-D ale teď vidím, že když bloger, byť VIP, neopětuje lásku diskutérky, která ne a ne najít správnou medikaci, může to vést ke zcela nevídaným a neslýchaným koncům. Jen doufám, že nešťastně do blogera zamilovaná diskutérka nebude brát do svých nevymáchaných úst nic, co do nich nepatří a možná si k medikaci, kterou sama doporučuje zjevně na základě vlastních dobrých zkušeností s ní, půjde třeba jako doplněk zaplavat a pak osvěží zdejší diskusi dalším čerstvým postřehem. Tobě Radečko políbení na krásné ráno a... víš co... V;-)

2 1
možnosti
Foto

J77a35n18a 71M40a89j17o16v10á

10. 4. 2017 22:08

Tr-čál-ku, mne z Vás fakt raní mrtvice. Si takhle v klidu večer jdu prolistovat blogy...a tady TOHLE!

Jdu se smát k petúniím.

6 0
možnosti

Básník umírá, Majová zpívá...se směje!

1 0
možnosti

Karle, jsem ráda, že jste potvrdil mou správnou volbu na blogera! Jste skvělýVR^

7 0
možnosti
MJ

Jo, Karle, slyším trávu růst... je možná polní... tak ať žije tráva, láska, sláva...:-)

5 0
možnosti
Foto

H20a87n75a 60V33l28k53o56v59á

10. 4. 2017 18:58

;-)Tak původně jsem si myslela, že se opět přiživujete na kolegovi Větvičkovi (Bloger roku atd. ....)

Došlo mi (a velmi mne to baví;-D) jak jste zcela "neintelektuálsky" zaujat svojí nominací a zejména VIP titulem..... Co by za to Zelení dali...

Za mne, psíka i všechny mé milence (své děti do huby neberu, to chápete;-)) karmaR^ (jo - a toho psíka taky vyjímám)

1 0
možnosti
  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik