Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mně to, pane Trčálku připadá, že pořádáte štvanici sám na sebe

4 2
možnosti
KT

Ale tom přece píšu v perexu, že mám štvanice rád.

Kdo by nechtěl být tak statečný jako Babiš, nebo třeba Jarek Nohavica?

6 1
možnosti
MD

Skoda. Prilis balastu na tento 'literarni utvar', by mel jeden moderni/soucasny jedinec cas se jim prokousavat.

Ovsem takove Harlequin_ky .. tam by mel ten VAS kriminalnik u VASICH ctenaru jiste uspech.

2 1
možnosti
KT

Škoda, že jste to četl, ačkoliv nejste můj čtenář, protože takto jsem taky kriminálník.

Okradl jsem Vás o čas, určitě ne poprvé.

Ale raději bych Vás okradl o padesát mega.

Nemohl byste je někde, prosím, nechat volně položené?

1 0
možnosti
MJ

Já nevím, co pořád s těmi hyenami máte... jsou to prý vzorné matky... možná i otcové.

Ale Vám přeju, že jste se trochu provětral.:-)R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik