Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pobavilo. čtvrt roku jsem domů jezdila okolo obřího billboardu s reklamou na to veledílo a chtělo se mi zvracet. hlavní představitel se mi ani trochu nelíbil. výhrady mám ostatně i k jeho předloze. nezvracela jsem, neb přední okno se zevnitř umývá špatně. pohrávala jsem si s myšlenkou, že bych to měla vidět, abych třeba nebyla nespravedlivá. no, nic. i ta pandemie je k něčemu dobrá. brání masochismu

0 0
možnosti

Koukám, že dokážete psát i normální blogy místo těch slátaných rádobypříběhů.;-)

0 0
možnosti

5x? jste slušný masochista. Já jsem film nedokoukala. Nevím, co chtěli autoři vyjádřit o osobě Václava Havla, ale pokud nějaké vyšší poselství, tak se jim to prostě nepodařilo, myšlenka se kamsi vysublimovala. Zůstala nuda, plytkost, nanicovatost ředěná řvaním Lanďáka.

0 0
možnosti

O38t49a 41D76v94o62r51a44k

9. 3. 2021 8:40

Tak jste si kopnul do Havla alespoň prostřednictvím filmu. Ale na druhou stranu, musel jste se na něj dívat pětkrát tak na to máte plné právo :-)

2 0
možnosti

Ubohý článek s jediným cílem. Kopnout si do V.Havla. Stačilo si ale přečíst jméno autora a vše bylo jasné...

1 7
možnosti
Foto

Tak dlouhý a zcela plytký blog a přitom stačila jediná krátká věta: Film se mi nelíbil.

3 1
možnosti

P40e30t82r 58S14i90m27a

8. 3. 2021 19:42

Kdo to je Havel? neznam.

3 1
možnosti

Havel byl zvolen v euforiji po demokraciji ovšem ta se u nás nekonala a nekoná tak ani film za nic nestojí.Proto žádná sláva.

9 2
možnosti

Karma. Film jsem sice neviděl a ani netoužím shlédnout. Ale to, že žádného Českého lva nedostal mě překvapilo...Poslední paskvil, jehož autorem byl Havel s názvem "Odcházení" dostal několik lvů. I když to byl paskvil , který kdyby natočil někdo jiný dle divadelní hry někoho jiného, neštěkl by po něm ani pes. Připomínalo mi to komunistická léta. Budovatelský film- sice paskvil, ale uvědomělý.... a tak získával soudružské ceny jako o život...

8 1
možnosti

není to trochu mišmaš, hodnotit film i život Václava Havla v jednom? Film je film, od začátku se veze jen na jméně postavy a filmy jsou dobré i špatné, míchat do toho narážky na skutečnou osobnost je trochu laciné i ubohé, pokud ovšem nebylo pravým účelem příspěvku kopnout si do osobnosti Václava Havla.

4 4
možnosti
  • Počet článků 2950
  • Celková karma 25,18
  • Průměrná čtenost 866x
Náhodný host v tichých čajovnách. Zatímco čekám na čaj, lidé venku někam spěchají. Já ne, nemám kam a proč

Seznam rubrik